Layout

Saturday, October 1, 2011

ok time to mengutuk orang .. hahaha !!! you guys must be wondering who's i'm going to stab this time ? if not ?? then FINE !

anyway for those who do care .. aku nk kutuk sorang minah gendut nieh :) . nak thu sape? well die adela satu rahsia .. aku xmo la nk blow cover die , tapi klu die baca blog nieh - well , sorry but the truth is I HATE YOU ! FUCKER ! ... thank you :)

nk thu nape aku benci sangat gendut nieh ? sbb die pnye perangai ..
my life motto is - hypocrite is a need in every human being ,, but over hopecrite is hell f***-ing annoying*
so yeah .. mksudnye bg aku la en , suma orang dalam dunia ni hipokrit, klu nk menipu pn x payah , sbb at least once mmg pernah seseorang jd hipokrit .. bukti , korang berlakon jd baik pn hipokrit jgak 2 . anyway aku x kesah la klu orang hipokrit , sbb aku pn hipokrit gak kengkadang .. yang aku x tahan orang yang terlebih hipokrit nie.. smpai bleh dikatakan talang 4 muka ! 4 MUKA !! LOGIK X ?! AND YES ... as you guys guess so , si gendut nieh golongan yang terlebih hipokrit ...

1st - si gendut nieh pernah aku mention dalam post sblum nieh en , yang die maen tampar2 plak nan orang 2 :) . so , yup , die ni la pembuli no.1 Mary , and aku adelah guardian Mary kat skolah 2 .krenye kengkadang aku tlong la protect Mary ..
haha !

2nd - die nie ade masalah nak minta maaf nan ckp terima kasih .. + die nie suka buli orang , nthen die ingat orang suma suka die , FYI nickname die kat skolah 2 adela budak hot .. haha ! hot la sgt .. longkang nan bontot lg besar dri aku ! yg aku bengangnye , ble nak mengemis kat orang 2 bkan maen bodek lagi .. pastu mula la nk menggesel-gesel cam lipas buta.. gli tahu x ! jijik ! <--- aku x biasa gna perkataan nie ..

3rd - die suka tgk cermin , mmg aku mengaku die selalu sgt tgk cermin kat loker die tu . tp , seriously aku x thu die tgk ape kat cermin 2 , tiap2 hari die tatap muka die aku xthu la die nmpk ape .. x pernah ke die nak mencerminkan diri die ?! aku thu die baek , dah lame skolah kat TFS 2 .. tp , xpayah la nk berlagak cam die 2 bleh kuasai dunia . takat skolah hipokrit 2 , xpayah la ! SMKBTP bg aku lg ok dri skolah yang terlebih dak2 hipokrit 2 .. aku cme kenal sesetengah2 je yang x hipokrit , 2 pn ramai dak baru ..

4th - die suka label orang , tapi x sedar 'sticker label' melekat kat die sekali.. kat dahi lagi.. tangtang kat situ , cme die je berat sgt bontot nan tangan nk tanggalkan agaknya , knape aku ckp cmnie? sbb die ckp aku amek hak orang laen , well fine ! aku mengaku aku ade amek hak orang laen .. aku x kesah la klu die nk ckp aku amek hak orang laen , tp xpayah la nk sentuh2 bab kubur2 nie en .. die ingat die x kan mati ke ape? immortal ke ko gendut ?! well FYI ! ko pn akn mati gak satu hari nnt gendut , and klu ko tatap cermin ko smpai pecah , aku nk ckp , ko pn ade amek hak orang laen , ko pn 2x5 sme nan aku , tp aku at least xde la nk sentuh kubur ko , sbb aku x rse 2 aku pnye hal , so keep your filthy, disgusting hands of my freaking territory BITCH !

1 comment: