Layout

Saturday, October 1, 2011

cutie style MARY !!

Mary ? sape Mary ??
well die kawan baru yang saya kenal kat SBPI rawang ..
sbnrnye ramai je lagi kawan2 yang aku knal kat skolah 2 slain Mary ..
tpi hari ni tetibe lak nak cerita pasal dia ..
haha !
well
cmne nak start ???

Profile die serba sedikit ..
Nama : Maryam Nadhirah bt Zaini
Umur : 16
Bulan dilahirkan : Februari

well , cmne nak cakap ye ?
die nie orang yang senang nak dibuli .. so kat skolah 2
aku lah guardian die !
haha xD !!! x caye ??
btollll !! nape? sbb aku sendiri dah kire cam
dah amek oath untuk protect die ..
pastu adela gak sorang gendut dalam dorm kitorang yang slalu buli die
smpai tampar2 camtu .. tp yang bab tampar 2 mungkin bg gendut 2 ..die mksudkan nak bergurau je kot
anyway , xmaen la tampar muka orang klu nk bergurau kan .. 2 dah menghina nmenye..
tp xpe, 2 aku citer laen post P:

lg satu pasal Mary die nie orang slalu puji die comel ..
sbb kengkadang ape yang die buat 2 comel P:
haha xD , aku pn comel gak , tpi bg aku die pon comel ..
cme taraf kecomelan aku tinggi skit kot (perasan lbih)
cikgu pn kengkadang anggap die comel dalam kelas ..
so die pn x dinafikan mmg comel ..
tp
seriously ckp badan die x sesuai ngan perangai die ..
walaupun die 6 bulan lg tua dri aku .. tp perangai keanak-anakan die mengalahkan aku
haha !
2 la yang menambahkan kecomelan die ,, P:

2je kot aku nk post rinie, nnt aku smbung blik celoteh aku pasal kengkawan aku yg laen ek

so adios amigos ~

1 comment:

  1. rai,first of all..i was born in march..second of all..i am not CUTE,lastly..we'll kita cute la jugak btol tak..*muntah..haha(gurauan semata-mata)

    ReplyDelete