Layout

Monday, October 10, 2011

kerja gila =="

haish , tak sangka aku semalam aku buat kerja gila dengan alia (sepupu aku) .. kitorang balik ipoh sendiri gila tak ?!

haha ! kenapa kitorang balik sebab ada emergency family sikit , so kitorang pon planning la nak balik sendiri . macam mana ? nasibla semalam outing puteri so , aku memang tiap2 kali outing akan balik rumah , tapi sebab emergency tu memang mengejutkan . aku nan alia pon planning la nak balik ipoh . kat rumah kitorang check tiket , ada pukul 6.11 pm . time 2 kawan aku pn ade kat rumah aku sekali , aku ajak diorang datang kejap dan aku hidangkan diorang dengan spaghetti olio P: , sedap gila ! haha xD first time aku masak sedap n jadi sampai macam tu .

so , back to the story , kitorang salah cakap kat jiran aku . aku tercakap yang kitorang nk pi stesen ktm 2 pukul 6.45 tapi tren pkul 6.11 so , check blik schedule .. adala train pukul 7.40 pm .
so , kitorang bertolak je la ke ktm 2 pukul 6.50 pm , pastu nak beli tiket , rupa-rupanya tiket dah habis . so , yang ada cumalah tiket pukul 9.40 .

so , tup2 tengah berbincang nak balik ke x nan alia , mak aku call ! so , aku dah gelabah dah kat c2 , so aku mintak la alia angkat phone 2 , mak aku dah marah dah , lama pulak tu aku kena marah ! sedih2 , tapi 2 memang akibatnya apabila surprise nak buat orang sakit jantung tak jadi . dah habis kena marah , kitorang nak balik jugak , s o beli la tiket pukul 9.40 pm .

apa yang kitorang buat nak mengisi masa lapang dari 7.50-9.40 ? kitorang makan macam siput kat McDonald . haha ! memang orang pandang la ~ dah la bawak beg baju macam pelarian . dua budak perempuan . kitorang ada try makan tutti frutti , tapi jujur cakap , aku x suka menda 2 (sorry peminat tutti frutti) tapi aku tak suka , tak abeh pon aku ngan alia makan . membazir duit je

sampai kat ipoh , kitorang suma kena sakat nan pakcik2 + makcik2 aku , n parents aku memang bengang gila kat aku :) . so , aku tak tahula nak meredakan keadaan macam mana . aku buat tak layan je la ~

tapi , seriously , i did not regret a single thing i've done yesterday :) , so , kalau ada lagi masa dalam hidup aku , mungkin aku akan buat lagi kot kerja gila macam ni lagi . tapi lenkali aku akan pastikan aku punya surprise nak sakitkan jantung orang ni menjadi =,=

No comments:

Post a Comment