Layout

Thursday, September 16, 2010

STALKER Ke??

adoyai~nak luahkan perasaan nieh, okeyh, tiap kali aku online facebook ade la mangkuk ayun ni tegur aku. aku pon layan la~layan2 tup2 aku nk maen game..so aku lambat la reply mcg die..pastu die nak marah aku, adoyai aku mintak maap je la. pastu tanye aku ske maen game ke bace buku..ape jenis mamat tanye macam 2..ayah aku pn xtnye aku cam2 yang die nk sebok pehal >_<"

huh..pastu aku lupakan jela..esoknye aku on la facebook malam2 buta dalam kol 1 pg..die online =="
mangku ayun (m) aku (a)

m: hi
a: o hi
m: x tdo lg?
a: umm..blom xle nk tdo
m: ngah watpe
a: maen game
m: o ske btol awak maen game, sembahyang tahajud xske plak
a: kenapa nk tahu
m: hmm..knape xleh ke?

aku time nie mmg nk meletus la....tahan je..aku x tdo la wei~ aku mmg terjaga mne la leh nk wat solat tahajud !! x thu ke keperluan nk solat tahajud 2 ape?!
haih~

No comments:

Post a Comment